sobota, 15 listopada 2014

Polskie warzywa w orientalnej odsłonie.



































Pokusiłam się o połączenie polskich warzyw i orientu. Przepis przygotowany na potrzeby konkursu z firmą Iglotex. 
Do wyboru miałam różne rodzaje warzyw na patelnię, po polsku były najbliższe mojemu sercu ;). 
Wyborne warzywa, smażone w pysznej chrupkiej tempurze z piwem. Podawane z sosem sojowym, słodkim chili czy teriyaki popieszczą Wasze kubki smakowe tak, jak moje i mojej rodziny. 
Polecam i gorąco zachęcam do głosowania na mój przepis, a zostawiając komentarz uzasadniający swój wybór po przepisem walczycie również o nagrody.
Głosowanie zaczyna się 19 listopada na stronie www.facebook.com/Iglotex.

http://welcometabs.com/vote/4766
Jeżeli możecie i podoba Wam się moje danie, swoje głosy i komentarze zostawiamy (tu) 
Zachęcam do wspólnej zabawy i proszę o głosowe wsparcie ;)



Składniki:
  • opakowanie warzyw na patelnię IGLOTEX po polsku 
  • 75 g mąki kukurydzianej
  • 75 g mąki pszennej
  • ¾ szklanki  zimnego piwa
  • sos sojowy
  • sos teriyaki
  • sos słodkie chili 
  • olej do smażenia
 Wykonanie:
Warzywa rozmrażamy. Mąki łączymy  ze sobą i wlewamy zimne piwo, mieszamy dokładnie i wstawiamy na chwilę do lodówki.
Rozmrożone warzywa osuszamy delikatnie na ręczniku papierowym,
Rozgrzewamy dobrze olej na głębszej patelni. Osuszone warzywa zanurzamy we wcześniej przygotowanym cieście i ostrożnie wkładaj porcjami do gorącego oleju, Smażymy ok 3-4 minuty do czasu, aż będą chrupiące i złociste. Wyjmujemy odsączamy z nadmiaru oleju na ręczniku papierowym. Podajemy gorące z ulubionymi sosami.
Szybko, smacznie i z wielką klasą.
Polecam.

1 komentarz:

Jesteś. Napisz coś, będzie mi miło.