piątek, 7 listopada 2014

Miłe niespodzianki to to, co Lubię chyba najbardziej :)

Są czasami takie dni, kiedy człowiek myśli dużo więcej niż zwykle i by powinien ;). 
Pogoda, zmiana czasu odbija się na naszym nastroju...
Jednak humor potrafi poprawić kurier z przesyłką w ręku ;) 
Żartuję oczywiście. Dostałam od Was Kochani ostatnio dużo miłych słów, które dały mi bardzo do myślenia. Wiem że nie warto się poddawać, że warto robić co się kocha. 


Ale pochwalić się muszę. Pierwszy raz tak niespodziewanie ktoś wysłał mi prezent, całkowicie bezinteresownie. 
 Dziękuję DIAMANT <3 .

















A wczoraj kolejna miła niespodzianka. Tyle  zdrowych i różnych pyszności. Dzieci chrupią jak małe króliczki. Mi pozostaje się cieszyć, że nie tylko mi to pieczywo smakuje ;).
Dziękuję WASA <3


1 komentarz:

  1. Niespodziewane paczuszki cieszą najbardziej, ja też dostałam to samo, super

    OdpowiedzUsuń

Jesteś. Napisz coś, będzie mi miło.