poniedziałek, 17 listopada 2014

Kokosanki.

Kokosanki. Sympatyczne, rewelacyjne ciasteczka,
 które poprawią nastrój, spędzą ochotę na coś słodkiego. 
My je uwielbiamy bo kochamy kokosa ;).
Prosty przepis, olśniewający smak.


Składniki:
  • 100 g masła u mnie Polskie z Mlekovity
  • 3/4 szkl cukru
  • 4 łyżki mleka
  • 400 g wiórek kokosowych
  • 4 białka
  • 4 łyżki budyniu waniliowego
Wykonanie:
W garnku rozpuszczamy masło z cukrem, następnie dodajemy mleko i kokos. Wszystko dokładnie mieszamy.
Białka ubijamy na sztywno pod koniec ubijania dodając budyń i mieszamy delikatnie.
Białka łączymy z zimnymi wiórkami kokosowymi. Formując łyżką ciasteczka kładziemy je na blachę wyłożoną papierem do pieczenia. Wkładamy do piekarnika nagrzanego do temp 180 stopni i pieczemy ok 15 min, do uzyskania złotego koloru.
Polecam bo są pyszne.



12 komentarzy:

  1. Kokosanki lubi cała moja rodzinka. Znikają błyskawicznie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Prosty przepis a takie pyszności, kokosanki moje smaki z dzieciństwa !!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ile kokosanek wychodzi z takiej proporcji jak w przepisie??

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sporo. Wszystko zależy jakiej wielkości będziemy je robić. Ciężko mi jest powiedzieć, bo nie liczyłam.

      Usuń
  4. a ja zapytam ten budyn to juz ugotowany i normalnie oslodzony czy jak bo mam chec zrobic

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Budyń dajemy sypki, bez gotowania go wcześniej. Zastępuje mąkę ;)

      Usuń
  5. Jutro zrobię :) Przepis łatwy i szybki :) Dziękuję ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń

Jesteś. Napisz coś, będzie mi miło.