czwartek, 18 lipca 2013

Mokry piasek.

Od jakiegoś czasu nie mogę doczekać się na piasek do piaskownicy. A dla mnie nie ma rzeczy niemożliwych .... Wykombinowałam mokry piasek. Jego konsystencji w sumie niczym sie bie różni od normalnego. Ten piasek idealnie sprawdził by sie w domu, kiedy nie mamy pogody, a dzieciaki sie nudzą. Moje bąki zadowolone, ale i tak mężowi nie odpuszczę! Piaskownica ma być pełna!
8 szklanek mąki (u mnie zwykła tortowa)
2 szklanki oleju
1 gruba kreda kolorowa.
Gorąco polecam.

2 komentarze:

  1. Chyba każde dziecko lubi takie zabawy i moim zdaniem bardzo ważną kwestią jest to, aby dzieci miały do dyspozycji dobrej jakości piasek. U mnie w piaskownicy jest specjalny piasek atestowany http://piasekatestowany.pl/ i wiem, że to był bardzo dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dawno nie było takiego artykułu. Bardzo fajny wpis.

    OdpowiedzUsuń

Jesteś. Napisz coś, będzie mi miło.