środa, 24 lipca 2013

Czerwone curry po tajsku

         
 Dzięki uprzejmości Firmy Royal Brand miałam okazję  zrobić szybki i bardzo smaczny obiad. To nie byłabym ja, gdybym nie zrobiła czegoś po swojemu . Zamiast sugerowanej piersi kurczaka użyłam karkówki. Nie powiem, dość sceptycznie podeszłam do tego zadania, ponieważ zraziłam się innymi gotowymi mieszankami przypraw. Które po przygotowaniu potrawy nie wiadomo jak smakowały.
Efekt przeszedł moje oczekiwania. Zostałam bardzo miło rozczarowana!


Ale zacznijmy od początku!
Usmażyłam mięso na oleju. Przeprawę Royal Brand czerwone Curry po tajsku rozrobiłam z wodą i dodałam na patelnię. Poddusiłam chwilę i dodałam ugotowany ryż. Podlałam odrobiną wody i po ok 5 min danie gotowe. Fenomenalny smak. Powiem, że jedyne co dodałam dodatkowo to odrobiną soli. Wyczuwalna każda przyprawa z osobna, nie jest pikantne, choć trafił mi się kęs z chili.. . Z czystym sumieniem polecam! I z miłą chęcią wrócę do tej przyprawy.

Zapraszam do zapoznania się z ofertą sklepu. Powiem szczerze, oczopląsu można dostać.... tyle fajnych rzeczy chciałabym mieć...
 http://www.royal-brand.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jesteś. Napisz coś, będzie mi miło.