sobota, 10 sierpnia 2013

Konkursowo;)

Dziś chciałabym Was zaprosić do udziału w konkursach. Konkursy te organizowane są przez dwie moje znajome. Jak można zauważyć nagrody są bardzo fajne.

http://margarytka.blogspot.com/2013/08/konkurs-dodaj-oleju-rzepakowego-do.html

http://takietampichcenie.blogspot.com/2013/08/konkurs-z-premium-rosa.html

Osobiście mam zamiar brać udział i w jednym i drugim.

Liczę, że w niedługim czasie i mi uda się zorganizować coś podobnego. Cierpliwie czekam na sponsora ciekawej nagrody, dla moich wiernych, jak  i nowych czytelników, których serdecznie pozdrawiam!

Teraz troszkę mniej sympatyczna wiadomość. Na kolejne wpisy raczej będziecie musieli troszkę zaczekać. Choć będę starała się robić co mogę, aby było inaczej. Moja kochana 2 dzieciaczków jest chora. Kolejna noc nieprzespana z powodu gorączki jednego i drugiego. A jeszcze tyle przede mną. Trzymajcie mocno kciuki aby szybko te cholerstwo je puściło!
Elwira;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jesteś. Napisz coś, będzie mi miło.