czwartek, 1 maja 2014

Anielskie Przysmaki.



http://anielskieprzysmaki.pl/


Od jakiegoś czasu jestem wręcz zakochana w pewnym magicznym miejscu. Miejscu w którym można poznać nowe, bardzo oryginalne smaki. Znaleźć coś, co sprawi że nasze kubki smakowe po prostu oszaleją. Tak było ze mną. Przyznam się bez bicia, że pierwszy raz w życiu zobaczyłam, ile tak naprawdę jest odmian miodu (i chyba to jeszcze nie koniec ;) ) Sama znałam tylko lipowy, gryczany lub wielokwiatowy. Lub ten który moja mama kupuje od znajomej. Dla mnie miód to miód ;).
Również wiem, iż produkty jakie posiada Pani Monika w ofercie podaje swoim małym dzieciom. A dla mnie, jako również matki nic bardziej nie przekonuje o tym, że są one bardzo dobre jakościowo i bez zbędnej chemii. 
Sama miałam okazję na własnej skórze przekonać się o ich magicznych właściwościach. Są bardzo naturalne, takie jak się robiło i robi samemu. Powalające (w pozytywnym tego słowa znaczeniu)! Pozwalające cieszyć się wyśmienitym smakiem, smakiem domowych przetworów robionych tradycyjnie.
W dzisiejszych czasach gdzie jest bardzo trudno znaleźć na sklepowych półkach produkty bez wszędobylskich polepszaczy, konserwantów. Takie miejsce to zbawienie dla osób które nie mają możliwości dotarcia do sklepów z ekologiczną i zdrową żywnością, lub po prostu nie czują się na tyle pewnie, aby samemu stworzyć takie apetyczne przetwory.
Zapewne zależy nam na tym, aby podawać swoim bliskim jak również i sobie rzeczy zdrowe, naturalne i smaczne.
Dlatego też warto zajrzeć na stronę Anielskie Przysmaki i zobaczyć jakie cuda i cudeńka można tam nabyć.
Ja osobiście polecam! 
Moje dzieci, ja sama i mój mąż chętnie pałaszujemy skarby, jakie skrywają słoiczki, a ja jestem spokojniejsza o to, co jemy. To jest taka mała nasza odskocznia od codzienności. Dzięki temu również wiem jakie smaki przetworów będę robiła następnym razem ;).
Nadmienię również, że Pani Monika mama na pełnym etacie, właścicielka, posiadająca dwójkę uroczych Małych skarbów jest niezwykle miłą osobą z wielkim temperamentem i zaraża pozytywnym nastawieniem.
Potrafi doskonale doradzić trafiając w nasze gusta, zna zastosowanie każdego z produktów. 
Dodatkowo przesyłki są zapakowane idealnie i docierają zawsze na czas. 
Mogłabym teraz zobrazować większość pyszności dostępnej na stronie Anielskie Przysmaki, ale sama nazwa powinna skłonić każdego czytającego do odwiedzin i zapoznania się z ofertą.
Jak dla mnie wygrywa miód nawłociowy i wszystko co jest związane z dziką różą. Moja córcia (4 latka) uwielbia herbatkę z tym właśnie miodkiem i kilkoma łyżeczkami soku z żurawiny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jesteś. Napisz coś, będzie mi miło.