wtorek, 10 września 2013

Wyniki Konkursu "Pokaż swoje śniadanie z Jacobsem".

Kochani serdecznie Wam Wszystkim dziękuję
 za wzięcie udziału w konkursie. 
Byłam nieziemsko oczarowana ilością nadesłanych prac  na Śniadanie z Kawą Jacobs. 
Wzięło udział  26 osób i otrzymałam 34 zgłoszenia.
 Wybór był naprawdę trudny.  Każde ze zgłoszeń było wspaniałe. Niektóre z nich jadłam oczami, chciałam znaleźć się w miejscu i czasie, kiedy było robione zdjęcie. 
Jednak rzeczywistość jest taka, że nagrody są tylko dwie i trzeba było koniecznie wybrać. 
Najlepsze ze wszystkich świetnych zdjęć z opisem, z przepysznym przepisem, takie które były naprawdę kreatywne... Gdybym mogła przyznałabym więcej nagród....

Tak więc czas wyłonić zwycięzców. W naszym przypadku są to zwyciężczynie!

Nagrodę w postaci Kawowej niespodzianki Jacobs otrzymują:

1. Małgorzata Warchoł i jej pyszne śniadanie w postaci owocowego pucharka śniadaniowego i  rozpuszczalnej kawy Jacobs Velvet. 





2. Joanna Ficoń za dosłowną interpretację konkursowego zadania z "P. Jacobsem."


Serdecznie gratuluję wygranych i proszę Panie o kontakt w prywatnych wiadomościach.

1 komentarz:

Jesteś. Napisz coś, będzie mi miło.