niedziela, 15 lutego 2015

Makaron 3 sery.

3 sery

































Czekając na swój "horror" obejrzałam pewien odcinek DS, a w nim Michel robił szybkie danie makaronowe. 
Jednak nie zwracałam na to większej uwagi próbując wygonić moje kochane urwisy do łóżek.
Po pewnym czasie stanęłam twarzą w twarz z wyzwaniem - " kurcze a co na obiad?"
Po wnikliwym przeanalizowaniu zawartości lodówki i okrzykami rodziny - aby nie mięso... wyjęłam 3 sery, które dumnie leżały na półce w lodówce, opakowanie makaronu... i przypomniałam sobie tamto obejrzane danie. To moja całkowita improwizacja, ale wyszło świetne!
Kolejne danie na bazie produktów SM Mlekovita <3

Składniki:


Wykonanie:
Szalotkę kroimy w drobną kosteczkę i podsmażamy na maśle klarowanym. Wlewamy bulion, dodajemy odrobinę ziół prowansalskich i gotujemy kilka minut (odparowując trochę płynu). W między czasie ser feta kroimy w mała kostkę, ser cheddar ścieramy na tarce na większych oczkach. Kiedy część naszego bulionu odparuje wlewamy śmietankę i mieszamy. Następnie dodajemy fetę i ser topiony podzielony w mniejsze kawałki. Dokładnie mieszamy do rozpuszczenia się składników. Kiedy to jest gotowe dodajemy połowę startego cheddara i ponownie dokładnie. Doprawiamy do smaku białym pieprzem.
Ugotowany  (wg przepisu na opakowaniu) i gorący makaron zalewamy naszym serowym sosem, wsypujemy do niego część zostawionego startego sera i dokładnie mieszamy. Całość pięknie nam się pokryje ciągnącym sosem.
Podajemy od razu posypane tartym czedarem.

3 komentarze:

Jesteś. Napisz coś, będzie mi miło.