piątek, 25 kwietnia 2014

Finezja Dekorator Tupperware.

http://www.tupperware.pl/produkty/d18-finezja-dekorator




 Finezja Dekorator firmy Tupperware to bardzo elastyczny pojemnik, z którego z łatwością możemy wycisnąć odpowiednie ilości znajdującego się w środku produktu. W momencie przyciskania dekorator składa się w "harmonijkę" i sam powraca do swojego pierwotnego kształtu. Mamy do wyboru 5 półprzezroczystych końcówek dekorujących, które pomogą pięknie ozdobić nasze wypieki.

Dzięki uprzejmości firmy Tupperware miałam możliwość testowania tego urządzenia.  Ma mnóstwo zalet, szybko się go napełnia, myje, jest dość poręczny i miło się z nim pracuje. Małym minusem jest fakt, że nie do końca da się wycisnąć masę, która zalega w zakamarkach naszego dekoratora. Jednakże jest to fajny produkt dla osób, które cenią sobie czystość i estetykę. Jest wręcz idealny dla początkujących kucharzy. Nie zajmuje wiele miejsca, ponieważ wszystkie dodatkowe rzeczy mieszczą nam się w środku urządzenia.
Teraz chciałabym w skrócie pokazać efekty mojej pracy z dekoratorem Finezja.







Zapraszam na stronę http://www.tupperware.pl gdzie można znaleźć ten, jak równiej więcej fajnych sprzętów, które ułatwią nam codzienne zmagania w kuchni.

3 komentarze:

  1. Bardzo ciekawe zwlaszcza te końcówki mnie zaintrygowały . Dekorację wyszły ci świetnie. Tez chętnie takie cudo umieściła bym w mojej kuchni na pierwszym miejscu do dekoracji .

    OdpowiedzUsuń
  2. Wygląda zjawiskowo!

    OdpowiedzUsuń
  3. Anna Żuchowska28 kwietnia 2014 09:05

    Takie małe a jakie efekty masz zdolności pięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Jesteś. Napisz coś, będzie mi miło.