wtorek, 22 marca 2016

Zupa ajerkoniakowa z makaronem kakaowym i malinami.



Pomyślałam sobie nad alternatywą 
i stworzeniem słodkiej Wielkanocnej zupy. 
Z pomocą przyszedł mi świetny kakaowy makaron. 
Wstęgi ozdobne z kakao E.Wedel, taki fajny i wyrafinowany duet. Na moje oko pokochają go nie tylko wytrawni smakosze.
Wielkanoc kojarzy się nam przede wszystkim z jajkiem, które jest symbolem nowego, odradzającego się życia.  
Jajko na słodko to ukochany z dzieciństwa kogiel-mogiel w połączeniu z pozostałymi składnikami stworzyło coś naprawdę mega oryginalnego. 
Taka moja mała cegiełka w tworzenie naszej rodzinnej Wielkanocnej nowej tradycji





Składniki:
  • 6 żółtek
  • 1/3 - 3/4 szkl cukru trzcinowego 
  • 1 i 1/2 szkl śmietany kremówki 30%
  • mielona gałka muszkatołowa 
  • nasiona z laski wanilii
  • makaron wstęgi ozdobne z kakao E.Wedel -Makarony Polskie 
  • maliny świeże/ mrożone
  • opcjonalnie adwokat do smaku 
Wykonanie:


Z wyparzonych jaj wybijamy żółtka i ucieramy je jasną puszystą masę z cukrem bardzo dokładnie. Możemy zrobić to w kąpieli wodnej. Następnie łączymy je ze śmietaną i doprawiamy do smaku gałką i wanilią. Opcjonalnie możemy również dodać smaku advocatu ;).
Gotową zupę  wstawiamy do lodówki na minimum godzinę przed podaniem. 
Makaron gotujemy zgodnie z zaleceniami producenta na opakowaniu. 
Gotową zupę podajemy z makaronem i malinami. 




5 komentarzy:

  1. Hahahaha, jestem kupiona! :) Świetny przepis.
    I piękne podanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawa zupka :-) życzę wspaniałych Świąt Wielkanocnych spędzonych w rodzinnej i radosnej atmosferze :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Wygląda smakowicie :) Wesołych!

    OdpowiedzUsuń

Jesteś. Napisz coś, będzie mi miło.