piątek, 1 grudnia 2017

Truskawkowy magiczny drink



Czasami sama nie jestem w stanie ogarnąć swoich pomysłów, one w większości przypadków potrafią zaskoczyć nawet i mnie. Magiczna aura, która towarzyszy piciu tego drinka naprawdę doda animuszu każdej z okazji. 
Połączenie alkoholu ze słodkim i przepysznym dżemem? Spróbujcie, bo naprawdę warto.



  • 30 ml ulubionego napoju (lemoniada, pomarańczowy, limonkowy, sok ananasowy, jabłkowy....)
  • 60 ml białego rumu/wódki
  • czubata łyżeczka marmolady truskawkowej Łowicz. 
  • lód 
  • opcjonalnie większa ilość napoju /alkoholu dodanego do drinka lub wody gazowanej. 
  • magiczny składnik*
Wykonanie:

Do shakera wsypujemy lód, wlewamy 30 ml napoju i 60 ml alkoholu. Całość dokładnie mieszamy i wlewamy do kieliszka/szklanki. Wkładamy opcjonalnie kostkę lodu i uzupełniamy napojem lub wodą. Dosypujemy odrobinkę magicznego składnika* i podajemy naszego drinka z łyżeczką pełną przepysznej konfitury. Mieszając wszystko razem zauważymy jak działa magia ;). 

* magiczny składnik to barwnik spożywczy srebrny, złoty...






Na filmie dużo lepiej jest widać co tak naprawdę jest magicznego w tym drinku. 



#lowicz #dzem #konfitura #truskawki



Z MIŁOOOŚCI DO TRUSKAWEK

3 komentarze:

  1. Trochę się boję jak to będzie smakować (i jak mnie kopnie :D) ale spróbuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Excellent write-up, I'm a regular visitor of your blog. I enjoy reading your content.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawie, ciekawie, choć i ja się z jednej strony nieco boję tego co mi wyjdzie i jak będzie smakować, a z drugiej zastanawiam się po co to robić skoro zawsze coś gotowego można kupić. Tu zobacz wiecej. Wybór jest całkiem spory, no, ale to nie drinki, a piwa, ale dobre piwa. Choć, teraz się tak zastanawiam, może kupię dżem? :D

    OdpowiedzUsuń

Jesteś. Napisz coś, będzie mi miło.